PUNT D’INFORMACIÓ
OFICINA D’ATENCIÓ A LA CIUTADANIA (OAC)
Telèfon:
93 753 96 60
Direcció:
Ajuntament de Cabrils
C/ Domènec Carles, 1 – Planta Baixa
08348 Cabrils
Horari:
de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00h
Seu Elctrònica de l’Ajuntament de Cabrils
(tràmits per Internet 24h els 365 dies de l’any)
PADRÓ
Aquelles persones que venen a viure a Cabrils provinents d’un altre municipi s’han d’inscriure al padró d’habitants de Cabrils, així com aquelles que no consten al padró encara que hi visquin habitualment.
Qui ho pot tramitar?
Les persones majors d’edat poden demanar la seva inscripció i la de la seva unitat familiar (parella i fills en comú) si provenen del mateix municipi. També ho poden fer els representants legals dels menors d’edat o de persones incapacitades legalment.
On es pot tramitar?
Aquest tràmit el pots realitzar a:
- Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament de Cabrils.
Preu
Aquest tràmit és gratuït.
Documentació
Documents de sol·licitud per a majors d’edat:
- Document “Sol·licitud d’alta de nou empadronament – Major d’edat” degudament omplert i firmat pel sol·licitant. En el cas de desconèixer el municipi on està empadronat o de no estar empadronat en cap municipi caldrà aportar el document “Sol·licitud d’alta nou empadronament – Major d’edat”.
- Document “Full d’inscripció o modificació” degudament omplert i firmat pel sol·licitant.
Documents de sol·licitud per a menors d’edat:
- Document “Sol·licitud d’alta – Menor d’edat” degudament omplert i firmat pels dos progenitors o tutors legals. En el cas de desconèixer el municipi on està empadronat o de no estar empadronat en cap municipi caldrà aportar el document “Sol·licitud d’alta nou empadronament – Menor d’edat”.
Documentació relativa a la identificació de les persones majors d’edat:
- Persones amb nacionalitat espanyola: DNI o passaport original.
- Persones amb nacionalitat de països de la Unió Europea, així com Islàndia, Liechtestein, Noruega o Suïssa: targeta de residència, passaport o document d’identitat del país d’origen (en cas d’aportar NIE, aquest s’ha d’acompanyar sempre del passaport o del document d’identitat del país d’origen).
- Persones originàries de la resta de països: targeta de residència o passaport.
Documentació relativa a la identificació de les persones menors d’edat:
- Persones amb nacionalitat espanyola majors de 14 anys: DNI o passaport original.
- Persones amb nacionalitat espanyola menors de 14 anys: DNI o passaport original o, en el seu defecte, llibre de família o certificat de naixement.
- Persones estrangeres: targeta de residència, passaport o document d’identitat del país d’origen, així com llibre de família, inscripció de naixement o passaport dels progenitors/tutors legals on puguin constar les dades del menor.
Documentació per a persones representants:
- Document judicial de l’acceptació de la tutela legal o escriptures de poders notarials.
- Document d’identificació personal de la persona autoritzada.
- Document d’identificació personal de la persona autoritzant.
Documentació de representació dels menors d’edat:
En el cas que els menors s’empadronin amb un dels dos progenitors o amb tercers sense cap d’ells, o en cas de separació o divorci dels progenitors, caldrà facilitar un justificant de tutor legal aportant la sentència o una autorització de l’altra part (un escrit autoritzant l’altra part de l’empadronament, indicant nom, cognoms i DNI de les parts implicades amb la firma del titular) amb DNI original.
Documentació relativa al domicili de propietat:
Si la persona sol·licitant consta al rebut de l’Impost sobre béns immobles (INI), no caldrà aportar justificació. En cas contrari, caldrà aportar un dels següents documents:
- Escriptura de propietat de l’habitatge en cas de ser-ne propietari o, en cas d’usdefruit, autorització del titular amb signatura original i còpia del DNI.
- Contracte de compravenda.
- Escriptura d’acceptació d’herència.
- Nota simple del Registre de la Propietat
Documentació relativa al domicili de lloguer:
- Contracte de lloguer vigent o contracte prorrogat acompanyat de la pròrroga vigent.
Informació a tenir en compte
El tràmit es completa en un període de 3 – 4 mesos (notificació i confirmació entre les localitats i del Instituto Nacional de Estadística). Tot i així, una vegada tramitada la sol·licitud d’alta es pot demanar un volant o un certificat d’empadronament, el qual és vàlid des de la data de sol·licitud d’alta.
CAP ( Centre d’Atenció Primària)
Alta al CAP
*Aquest tràmit s’ha de realitzar directament al CAP Cabrils.
Documentació necessària a aportar:
- DNI original.
- Volant d’empadronament (a sol·licitar a l’Ajuntament de Cabrils).
Trobaràs més informació a la Regidoria de Sanitat:
PUNTS D’INFORMACIÓ
ORGANISME DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA (ORGT)
Oficina Gestora
93 472 91 06
Direcció:
Plaça Vicenç Casanovas, 11-15
08340 Vilassar de Mar
Horari:
de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00
Correu-e:
orgt.vilassarm@diba.cat
Regidora:
Silvia Vallbona Blanch
Tècnic:
Jordi Piera
Interventor i cap de Serveis Econòmics
Telèfon:
93 753 96 60
Adreça:
Ajuntament de Cabrils
C/ Domènec Carles, 1
08348 Cabrils (Barcelona)
Horari:
De dilluns a divendres de 9 a 14h
Impostos, taxes i preus públics
La gestió i recaptació dels impostos i taxes d’àmbit local estan delegats a l’Organisme de Gestió Tributaria (ORGT).
1. Impost sobre l’increment del valor dels terrenys de naturalessa urbana (IIVTNU)
*Tràmit a realitzar per la part venedora.
- S’ha de portar la còpia de l’escriptura de compra-venda de béns immobles en el termini dels 30 dies posteriors a l’acta.
- Tota la informació a: http://orgt.diba.cat/cat/I6infivn.asp
2. Impost sobre béns immobles (IBI)
- Tota la informació a: http://orgt.diba.cat/cat/I5triIBu.asp
- Dubtes sobre l’IBI a: http://orgt.diba.cat/cat/I4resduba.asp
3. Taxa per gestió de residus domèstics + Taxa per gestió de residus comercials
- Tota la informació a: http://orgt.diba.cat/cat/municipi.asp
- Domiciliacions a: http://orgt.diba.cat/cat/t1domtri.asp
- Calendari fiscal a: http://orgt.diba.cat/cat/i1pagcua.asp
Deixalleria
Per a obtenir la “Targeta per a la deixalleria mancomunada” d’habitatges cal presentar als Serveis Tècnics de l’Ajuntament de Cabrils la següent documentació:
- 1r Rebut de la brossa de l’habitatge , o, en cas de ser llogater, el contracte de lloguer.
- 2n El document ‘Sol·licitud de targeta deixalleria‘ (ADOAC) degudament omplert.
- Cost: Gratuït.
I si vols treure’t un trasto vell de sobre, accedeix a la secció ‘T’ho fem fàcil si et vols treure un trasto vell de sobre‘ per a consultar tota la informació.
PUNT D’INFORMACIÓ
SERVEIS TÈCNICS
Telèfon:
93 753 96 60
Direcció:
Ajuntament de Cabrils
Domènec Carles, 1
08348 Cabrils
Horari:
de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00h
DEIXALLERIA MANCOMUNADA
DEIXALLERIA DE CABRILS, CABRERA DE MAR I VILASSAR DE MAR
Contacte:
937542818
Adreça:
Carrer del Mig
(Pol. Ind. els Garrofers, direcció Mataró)
08348 Cabrils (Barcelona)
Horari:
De dilluns a dissabte de 10.00 a 13.00 i 15.00 a 20.00
Diumenge de 10.00 a 14.00
Deixalleria mòbil:
Horari d’estiu (de maig a octubre):
Dilluns de 10 a 13:30h i de 17 a 20h – Plaça Mil·lenari
Dimarts de 17 a 20h – entrada Can Bargay
Dissabte de 17 a 20h – Can Botella
Horari d’hivern (de novembre a a abril):
Dilluns de 9 a 13:30h i de 16 a 18h – Plaça Mil·lenari
Dimarts de 16 a 18h – entrada Can Bargay
Dissabte de 16 a 18h – Can Botella