T'ho fem fàcil si... vols obrir un negoci

PUNT D’INFORMACIÓ

REGIDORIA D’EMPRESA, COMERÇ I OCUPACIÓ

Regidora:
Sílvia Vallbona Blanch

Equip tècnic:
Josep Carlos Babot

Telèfon:
93 753 96 60

Adreça:
Ajuntament de Cabrils
C/ Domènec Carles 1 – 08348 Cabrils (Barcelona)

PUNT D’INFORMACIÓ

REGIDORIA D’ECONOMIA SOCIAL I SOLIDÀRIA I CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE

Regidor:
Miguel Doñate Sastre

Equip tècnic:
Gemma Álvarez Martínez

Telèfon:
93 753 96 60

Correu Electrònic:
participacio@cabrils.cat

Adreça:
Ajuntament de Cabrils
C/ Domènec Carles 1 – 08348 Cabrils (Barcelona)

PUNT D’INFORMACIÓ

REGIDORIA D’URBANISME

Regidora:
Maite Viñals Clemente

Equip tècnic:
Anna Vilalta Centellas
Xavier Benlloch Cama

Telèfon:
93 753 96 60

Adreça:
Ajuntament de Cabrils
C/ Domènec Carles 1 – 08348 Cabrils (Barcelona)

OFICINA D’ATENCIÓ A LA CIUTADANIA (OAC)

L’Oficina d’Atenció Ciutadana us ajudarà a dur a terme les següents gestions:

  • Consultes.
  • Tràmits.
  • Sol·licituds de llicències.

Es poden dirigir al contacte del Punt d’informació (a l’esquerra de la pàgina) o també pot realitzar el seu tràmit per Internet a través del Servei de Tràmit en Línia (a continuació).

SERVEIS DE TRÀMIT EN LÍNIA

El sistema de ‘Tràmits i gestions’ en línia via Internet amb el requisit d’accés a través de signatura electrònica, d’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic i, així com de l’Esquema Nacional d’Interoperabilitat (ENI).

Si necessiteu més informació sobre els Certificats digitals (què és i per a què serveix, què vol dir signatura electrònica, quins certificats s’accepten, com aconseguir un idCAT, un certificat digital…) trobareu tota la informació al portal de la GenCAT – Certificats digitals.

Els certificats digitals vàlids pels tràmits en línia són:

  • DNI-e (Ministeri de l’Interior)
  • FNMT-CERES (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre)
  • CATCert (Agència Catalana de Certificació)

Aquest tipus d’autenticació permet:

  • Realitzar tots els tràmits i gestions en línia amb garanties de seguretat i jurídiques
  • Consultar l’estat de les vostres sol·licituds
  • Emplenar fàcilment els formularis amb les vostres dades personals