Llicència urbanística de parcel·lació
Aquest tràmit permet sol·licitar llicències urbanístiques de segregació i d'agregació de parcel.les urbanes, o de declaracions d'innecessàrietat de llicència de parcel·lació.
Quan es dóna resposta:
Segons normativa aplicable
Qui pot sol·licitar-ho:
De conformitat amb l'establert en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú, tota persona jurídica o física podrà dirigir-se a l'Administració presentat les sol·licituds, comunicacions i escrits que consideri oportuns, tan sol deuran complir aquests amb el contingut mínim regulat en aquesta normativa.
Cal aportar:
-
Dades d'Identificació (Obligatori)
De conformitat amb lo establecido en l'article 66.1.a de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les sol·licituds que es formulin deuran contenir el nom i els cognoms de l'interessat i l'article 9 regula com és el sistema d'identificació dels interessats.
- Memòria justificativa sobre l'assoliment de la normativa aplicable. (Obligatori)
- Proforma de document público privat que reflecteixi la divisió de terrenys o operació jurídica sol·licitada. (Obligatori)
- Plànol de situació de la finca a parcel·lar amb indicació de la seva referència registral i cadastral. (Obligatori)
- Plànol parcel·lari de la finca a escala adequada i amb base cartogràfica topogràfica, representatiu dels lots proposats. (Obligatori)
- Superposició del plànol parcel·lari sobre un plànol de qualificacions urbanístiques. (Obligatori)
- Fitxes descriptives dels lots resultants. (Obligatori)
- ustificant de pagament de la taxa (Obligatori)
Canals de tramitació:
-
Telemàticament