Mitjançant aquest tràmit podeu obtenir una informació pública, arxiu o registre obrant en l’Ajuntament i/o en els seus ens vinculats instrumentals, que no estigui publicada en la web, la Seu o en el Portal de Transparència (Govern Obert).
El dret d'accés a la informació pública és el dret que tenen les persones a l’accés a la informació elaborada per l’Administració i la que aquesta té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l’exercici de les seves funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats d’acord amb la llei. Es pot exercir a partir dels 16 anys i només pot ser denegat o restringit si el coneixement o la divulgació de la informació comporta un perjudici per a la seguretat pública; la investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries; el secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei; el principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva; els drets dels menors d'edat; la intimitat i els altres drets privats legítims o per al secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial.
1 Mes
De conformitat amb lo establecido en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú, tota persona jurídica o física podrà dirigir-se a l'Administració presentant les sol·licituds, comunicacions i escrits que consideri oportuns, tan sols deuran complir aquests amb el contingut mínim regulat en dita normativa.