Procés selectiu de tècnic/a d’administració general
Procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general
La Junta de Govern Local, en sessió celebrada en data 21 de febrer de 2024, ha aprovat les bases reguladores i la convocatòria per proveir mitjançant comissió de serveis un lloc de treball de Tècnic d’Administració General (TAG-Coordinador/a de serveis generals).
- Bases reguladores i anuncis BOP i DOGC
Podeu consultar les bases que han de regir el procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç. A més, també s’adjunta l’anunci del DOGC.
- Presentació de sol·licituds
El termini per presentar les sol·licituds finalitza el dia 14 de març de 2024.
- Resultats finals
Podeu consultar els resultats de la convocatòria del procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç.
- Anunci amb els resultats finals
Podeu consultar l'anunci dels resultats finals de la convocatòria del procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç.
- Anunci acord resolució plaça
Podeu consultar l’anuncide l’acord de resolució del procès selectiu del procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç.