Respostes davant l'avaria del servei de gas

Dimecres, 16 de juliol de 2025

Personal tècnic de consum de la Diputació va explicar el procediment a seguir per fer les reclamacions

Ahir a la tarda una quinzena de persones van assistir a la xerrada informativa organitzada per a ajudar a tirar endavant totes les reclamacions sorgides arran de l'avaria del servei de gas del passat mes d'abril.

El Cap de Servei a les Polítiques de Consum, Albert de Gregorio Prieto i David Menchón Téllez, Cap de la secció tècnica de Suport als Serveis Públics Municipals de Consum de la Diputació de Barcelona van ser els encarregats d'explicar al veïnat present com s'ha de fer una reclamació de consum, quina documentació es necessita i els terminis pertinents per fer-la.

Els tècnics van explicar que cal fer la reclamació sempre a la companyia que ha causat l'incompliment del contracte (en aquest cas, l'empresa comercialitzadora de gas que tingui cadascú). Cal sol·licitar sempre un número de referència de la reclamació per poder fer el seguiment d'aquesta.

En cas de no obtenir resposta de l'empresa, es pot fer arribar aquesta reclamació al Servei d'Informació al Consumidor de l'Ajuntament, que la faran arribar al personal tècnic de la Diputació de Barcelona per continuar amb la reclamació. Podeu contactar amb el servei al correu consum@cabrils.cat

Darrera actualització: 16.07.2025 | 14:36