Gestió de la Crisi Sanitària per la COVID-19

Aquí us expliquem el dia a dia de la crisi sanitària actual derivada de la COVID-19 i com la gestionem des de l’Ajuntament.

QUÈ ÉS EL CORONAVIRUS?

INFORMACIÓ I CONSELLS SOBRE EL VIRUS

CANAL DE SALUT DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA

  • Informació per a la ciutadania (cliqueu aquí)

  • Dades actualitzades (cliqueu aquí)

  • Col·labora amb el sistema de salut (cliqueu aquí)

  • Ja et pots descarregar la nova aplicació oficial del Sistema de Salut de Catalunya STOP COVID19 CAT. La teniu disponible tant per a iOS com Android.

APROVACIÓ DEL PROCICAT

El dia 12 de març s’aprova, per decret (que trobareu clicant aquí), el Pla Territorial de Protecció Civil de Catalunya (PROCICAT) de pandèmies redactat pel tècnic de protecció civil, Jaume Tolrà Pascual.

Aquest Pla estipula l’organització d’un Comitè d’Emergència que queda constituït el mateix dia amb els següents membres:

  • L’alcaldessa (com a presidenta del pla d’emergència).
  • El tècnic de Protecció Civil
  • El cap de la Policia Local
  • La regidora de Sanitat
  • La regidora de Serveis Socials
  • La Treballadora Social
  • El tècnic de comunicació.

A partir d’aquest moment, i tal com marca el Pla, totes les decisions relacionades amb la crisi sanitària són preses per aquest comitè. El  govern queda en un segon pla, podent ser consultat per ratificar les decisions però sense poder per canviar-les.

Un cop fet tot aquest procediment, queda activada la fase de Prealerta 6 del PROCICAT.

El dia 16, amb un decret (que trobareu clicant aquí) s’estableix la suspensió de tots els òrgans col·legiats i l’avocació de la Junta de Govern Local a decrets d’alcaldia fins a nova ordre.

A la vegada es comença a treballar en un protocol per posar en marxa un equip de voluntaris que faran tasques d’ajuda a Protecció Civil  a l‘hora de portar la compra, medicaments o qualsevol altra gestió que necessiti la gent gran que ho demani.

El dia 17 de març  s’activa la fase d’emergència 1 del PROCICAT. S’aprova per decret (que trobareu clicant aquí) el protocol de voluntaris validat per Sanitat, Benestar Social i Protecció Civil. I es desplega, via decret (que trobareu clicant aquí), les noves mesures organitzatives de prevenció i protecció en l’àmbit laboral per minimitzar els riscos de propagació i contagi.

El dilluns 30 de març (aprovat el RDLL 10/2020) retirem de signatura el decret de la bossa de treballadors no essencials voluntaris per fer reforços a l’administració, ja que l’escenari que es planteja és un altre.

Un cop iniciada la campanya de distribució de mascaretes del departament de Salut de la Generalitat (Mascareta Salut), el comitè d’emergències municipal està treballant per evitar les cues a les farmàcies i, a la vegada, fer arribar les mascaretes als col·lectius més vulnerables sense que hagin de sortir de casa.

El dia 9 de maig es publica la nova resolució al BOE que autoritza una nova pròrroga de l’estat d’alarma fins al 24 de maig.

El 20 de maig es publica al BOE (que trobareu clicant aquí) l’ús obligatori de la mascareta.

El 23 de maig es publica el BOE que decreta la pròrroga de l’estat d’alarma fins al 7 de juny a les 24h. Per altra banda s’aprova el nostre pas a la Fase 1 a partir del dia 25 de maig a les 24h i el PROCICAT anul·la la limitació d’un adult amb infant en els grups de passeig.

El 27 de maig, el BOE declara 10 dies de dol per les víctimes de la COVID-19. A Cabrils una bandera al Parc del Mil·lenari onejarà a mitja asta durant 10 dies.

EDUCACIÓ

TANCAMENT DE LES ESCOLES

El dia 12 de març arriba una resolució del Departament d’Educació de la Generalitat que ens obliga a tancar les escoles del municipi, davant d’això el Comitè d’Emergència estipulat pel PROCICAT decideix fer el tancament general d’equipaments municipals i de l’Escola Bressol per decret (que trobareu clicant aquí) durant 15 dies.

A partir del dia 16, amb el permís dels SSTT d’Educació, ja que els centres romanen tancats per ordre del Departament i amb prohibició que entri ningú, s’efectua una desinfecció a fons de les escoles que consisteix en els següents passos: es fa una primera neteja a fons i després es desinfecta espai per espai i es tanca.

Es reparteixen una trentena de targetes-moneder a les famílies beneficiàries de beques-menjador per garantir als infants que més necessitats tenen que segueixin disposant de l’ajut de menjador (cliqueu el següent enllaç).

El dia 26 de març es dóna permís perquè l’empresa SANED entri a buidar la cuina de l’escola Mas Maria de menjar perible. De la mateixa manera, el dia 1 d’abril, l’acció es porta a terme a l’escola L’Olivera.

A partir del dia 5 d’abril, donat que es vol arrencar el tercer trimestre de forma telemàtica, l’Ajuntament es posa en contacte amb les direccions de les escoles per tal de recollir quines són les necessitats, a nivell d’equipament i connectivitat, de tots els i les alumnes per poder incorporar-se al curs.

Un cop recollides quines són aquestes necessitats, sabent que finalment els alumnes sense connectivitat són 9, l’Ajuntament està treballant amb diverses companyies de telecomunicacions per aconseguir el material necessari perquè aquests infants tinguin els equips en condicions per poder treballar.

A partir del dia 22 d’abril, els ordinadors necessaris per als alumnes que no en tenien, queden sota la gestió de les escoles, i per part de l’ajuntament es tanca l’entrega de kits de connectivitat per part de Vodafone.

El dia 27 d’abril, la Policia Local comença el repartiment a domicili dels ordinadors i kits de connectivitat conforme a les llistes entregades per les dues escoles primàries del municipi, per tal d’assegurar que tot l’alumnat de Cabrils podrà seguir la resta de curs escolar telemàticament.

El 28 d’abril, l’Escola Bressol Germana Rosa Aymerich llença la campanya de Portes Obertes virtual (acordada amb la Regidoria d’Educació) preveient que serà l’única manera que els pares i mares puguin fer-se a la idea de com treballa l’escola.

El dia 8 de maig es fan públiques les dates per a les preinscripcions dels centre escolars. Del 13 al 22 de maig es poden fer telemàticament a preinscripcio.gencat.cat i del 19 al 22 presencials als centres mitjançant cita prèvia.

El 28 de maig arriba el protocol específic per aplicar als casals d’estiu.

SANITAT

Policia Local i Protecció Civil treballen conjuntament per muntar una àrea de desinfecció al local habitual de l’ADF-PC per si fos necessària.

A partir de dilluns 23 de març, a petició de l’Àrea Bàsica de Salut, es reorganitzen horaris i serveis del CAP:

CAP Cabrils: Només PEDIATRIA                                         De 8:00 a 14:00 i de 15:00 a 20:00                                          937507102

CAP Vilassar de Dalt: Resta de persones                         De 8:00 a 20:00                                                                             937508864

CAP Vilassar de Mar                                                             Urgències nocturnes i cap de setmana                                      937540642

El dia 25 de març s’aproven dos nous decrets, d’una banda el que ens permet posar en marxa els voluntaris metges i psicòlegs (decret que trobareu clicant aquí) i d’altra banda un decret manifestant el suport i l’adhesió de l’ajuntament de Cabrils al “MANIFEST DELS ENS LOCALS DAVANT LA CRISI DEL CORONAVIRUS” (decret que trobareu clicant aquí)

A partir del dia 26 (a través del decret que trobareu clicant aquí) s’estableix la manera d’actuar d’un grup de psicòlegs voluntaris que faran escolta activa a tots aquells veïns que ho necessitin o ho demanin a través del telèfon habilitat per aquest servei (telèfon: 937509498)

El dia 31 de març, Protecció Civil fa una batuda per recollir totes les donacions de particulars per a la construcció de respiradors. A més a més, s’amplia el servei de teleassistència, de manera gratuïta, a tots els majors de 65 que ho demanin, dintre del protocol establert de fer seguiment de tots els majors de 65 anys, sobretot aquells que viuen sols.

El dia 1 d’abril, des de l’Ajuntament es fa una donació de 400 bosses industrials (totes disponibles a la nau de la Brigada Municipal) perquè els voluntaris puguin confeccionar bates, com a mesura de protecció. El mateix dia, atenent la petició de metges de l’Hospital del Mar, persones voluntàries de Cabrils han recollit mascaretes i Protecció Civil les hi ha fet arribar.
Per un altre costat, un grup de voluntaris ha repartit mascaretes de roba als comerços de Cabrils perquè aquests les regalin als seus clients.

Des del dia 7 d’abril, tenim a Cabrils el material de protecció que ens fa arribar la Diputació (termòmetres, gel, guants, monos, ulleres i màscares). I des de l’Ajuntament s’ha fet una compra massiva de mascaretes preveient els problemes de subministrament i considerant que és un dels materials més necessaris.

El dia 5 de maig arriba la remesa de mascaretes comprades per l’Ajuntament. Per altra banda, el 6 de maig, arriben 1000 mascaretes de la Diputació de Barcelona i l’Àrea Bàsica de Salut comença a realitzar proves PCR a totes les persones residents i treballadors de la Residència Bellaire.

Des del 19 de maig, el CAP de Cabrils disposa dels PCR per a realitzar a pacients simptomàtics i segons criteri mèdic. Per altra banda, arriben les 500 mascaretes proporcionades per l’ACM.

El dilluns 25 de maig el CAP de Cabrils amplia el seu horari de 8 a 14h i de 15 a 20h. Segueix només amb visites pediàtriques, les visites d’adults continuen al CAP de Vilassar de Dalt fins a nova ordre.

El 22 de maig posem punt i final al servei de voluntaris de consulta local sanitària. L’alarma entre els ciutadans ha disminuït i la informació ara ja és molta. Després d’assegurar una setmana sense cap consulta, posem fi al servei agraint la tasca feta pels metges voluntaris que han atès les trucades.

El 25 de maig arriba nou material de la Diputació: 100 mascaretes i 10 ulleres.

El 28 de maig arriben 500 mascaretes del Consell Comarcal del Maresme.

ECONOMIA

L’equip de govern, sensible a la situació d’emergència del país, ha pres mesures per a l’ajuda a la ciutadania per mitigar, en la mesura del possible, els efectes econòmics que està provocant la crisi sanitària.

Les mesures contemplades, per decret (que trobareu clicant aquí), són:

  • Exoneració del cobrament de conformitat amb l’article 26.3 del TRLRHL, de les següents taxes municipals des del dia 12 de març fins a la reobertura del servei municipal:

    – Taxa del servei municipal de l’Escola Bressol

    – Taxa del servei esportiu CEM Cabrils

    – Taxa per ocupació privativa de la via pública corresponents a terrasses de bars, restaurants, parades de mercat o similars.

  • Exoneració del cobrament dels imports corresponents a les explotacions de béns de domini públic dels equipaments municipals, des del dia 12 de març fins a la reobertura del servei municipal.
  • S’estudiarà la possibilitat d’establir bonificacions a comerços i empreses que han hagut de cessar la seva activitat, així com altres mesures que puguin alleugerir l’economia en els propers mesos.
  • S’ampliaran els ajuts de caràcter social per fer front a les situacions de necessitat de caràcter social que esdevinguin i pal·liar de la millor manera possible l’impacte econòmic de les famílies.
  • Seguint l’objectiu de garantir la liquiditat a totes les empreses proveïdores de serveis a l’Ajuntament de Cabrils i amb la prioritat de mantenir els llocs de treball, l’Ajuntament fomentarà la continuïtat de tots els contractes públics i a la vegada intentarà garantir la compensació d’aquells que no es puguin prestar sempre i quan hi hagi manteniment de l’ocupació, fixant com a prioritat el manteniment de l’ocupació i d’acord amb el marc legal.

Respecte a la recaptació de tributs i altres ingressos de dret públic, l’Organisme de Gestió Tributària pren mesures urgents extraordinàries per a fer front a l’impacte econòmic i social de la COVID-19 ampliant els terminis de pagaments dels tributs municipals (cliqueu en el següent enllaç).

Potenciem el comerç de proximitat

El 27 d’abril, es publica un nou calendari de modificació de les dates de cobrament de taxes i impostos amb l’objectiu d’esponjar els pagaments als veïns i veïnes de Cabrils. Paral·lelament, s’habilita un nou telèfon mòbil per a dubtes i consultes (672 33 89 73 – Feiners de 9 a 14h).

El 3 de maig, la regidora de promoció econòmica prepara un comunicat amb les mesures que hauran de seguir els comerços que obrin l’endemà, i un altre comunicat amb les mesures per als locals de restauració. Se’ls hi fa arribar la mateixa nit de diumenge.

El 4 de maig, el consistori obre una convocatòria per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva per al sector comercial i de serveis del municipi afectat per la COVID-19. Podeu accedir a l’anunci en aquest enllaç.

El dia 8 de maig, des de la regidoria de promoció econòmica es presenta el projecte d’ampliació de metres per terrasses a la via pública i es planteja la suspensió de la taxa de l’OF 28 fins a 31 de desembre.

El 20 de maig s’habiliten places d’estacionament davant d’aquells restaurants del municipi que tenen emplaçaments més complicats d’estacionar perquè els seus clients tinguin facilitat a l’hora de recollir les seves comandes (seran unes places temporals mentre els locals no puguin retornar a la seva activitat amb normalitat).

El 27 de maig, la Regidoria de Promoció Econòmica proporciona cartelleria a tot el comerç de Cabrils perquè la puguin tenir visible i complir les normes de la nova fase.

SEGURETAT, MOBILITAT I PREVENCIÓ

Es marca un protocol per posar en marxa un equip de voluntaris que faran tasques d’ajuda a Protecció Civil  a l‘hora de portar la compra, medicaments o qualsevol altra gestió que necessiti la gent gran que ho demani. I, a més a més, es duen a terme diverses actuacions de protecció i control als col·lectius més vulnerables.
A dia d’avui, aquest grup de voluntaris ha realitzat 32 serveis entre menjar i medicaments portats a domicilis.
Volem destacar que les dues farmàcies del municipi es van posar en contacte amb Protecció Civil i quan s’ha de portar un encàrrec de medicaments a col·lectius vulnerables el servei també el fan els voluntaris.

A partir del 22 de març des del Comitè d’Emergència es decideix que la Policia Local comenci a sancionar a aquells que se salten les normes mínimes decretades pel confinament per intentar conscienciar a la gent de la importància de la mesura.

A dia 8 d’abril, la policia local informa que s’han dut a terme 19 denúncies des de l’estat del confinament; i es porta a terme una intensificació diürna de dispositius als accessos d’entrada i a l’interior del poble, i de controls nocturns en espais en què hem detectat la possibilitat que s’estigui reunint gent en clau d’oci.

A dia 16 d’abril, s’arriba a la quarantena de denúncies.

Dissabte 28 de març Protecció Civil realitza una neteja a fons del seu local, portant a terme una desinfecció de tot el local i del material.

S’ha aconseguit, després de diverses gestions entre l’Ajuntament i la Generalitat, que una parella de Cabrilencs, que eren a Tailàndia, pogués tornar després de tres dies tancats a l’aeroport de Bangkok.

Diumenge 29 de març s’aprova una reducció d’horaris de la línia d’autobusos C-12 marcat per la Generalitat donada per la reducció de passatgers en totes les línies de l’ATM que s’activa el dilluns 30 de març:

Dilluns dia 30 de març, per part de Policia Local i Protecció Civil es fa un repàs d’inventari per saber de què disposem i per detectar què ens manca. De la mateixa manera, es formalitza una comanda a la compra centralitzada que ha realitzat el Consell Comarcal del Maresme pels pobles de la comarca.

Durant aquests dies s’han anat fent diverses formacions per part de la Policia Local a Protecció Civil sobre desinfecció i mètodes d’actuació. A més a més, hi ha hagut diversos voluntaris que han regalat, a tots dos cossos, diverses pantalles de protecció fabricades amb tecnologia d’impressió 3D.

El dia 14 d’abril, donat que s’aixeca parcialment el confinament, i hi ha molta gent que torna a treballar. Membres de Protecció Civil i voluntaris s’ubiquen a les parades de bus entre les 6.30h fins i les 9h per donar mascaretes a totes aquelles persones que no en tinguin. Es van repartir 22 mascaretes a persones que anaven desprotegides.

Des del dia 26 d’abril, a partir d’un decret estatal (que trobareu clicant aquí), els infants poden sortir al carrer. Però recordeu les mesures a seguir:

A partir del dia 1 de maig, les persones majors de 14 anys ja poden realitzar activitat física no professional a l’aire lliure durant la vigència de l’estat d’alarma [Annex 9 – BOE 2020-4767].

El 3 de maig, davant l’obligatorietat de portar mascaretes al transport públic, marcat pel BOE, tornem a muntar operatiu a les parades del bus per l’endemà a les 6.30h.

El dia 9 de maig, s’arriba a les 80 denúncies per incompliments de l’estat d’alarma. La Policia Local i Protecció Civil reprenen els recorreguts amb megafonia per recordar insistentment els horaris de sortides.

El 20 de maig s’arriba a les 98 denúncies per infraccions de l’estat d’alarma.

El 25 de maig, la línia d’autobusos C-12 torna de nou als seus horaris habituals.

El mateix 25 de maig, Cabrils arriba a les 118 denúncies per infringir les normes del confinament.

El 28 de maig s’anuncia la probabilitat que a partir de l’1 de juny es permeti la mobilitat entre Barcelona i les regions metropolitanes nord i sud. Des del consistori es comença a treballar amb la intensificació de la vigilància i la seguretat ciutadana atès que aquesta mesura pot comportar a Cabrils un augment de la població.

GENT GRAN

El dia 3 d’abril, Protecció Civil porta a terme una desinfecció extraordinària als voltants i l’entrada de la Residència Bellaire. A partir d’aquí, s’arriba a un acord entre el cos i la residència per fer una desinfecció de l’entrada i l’entorn de l’edifici cada dos dies.

Actualment, i seguint el control setmanal que se li fa a la residència, sabem que no hi ha cap resident infectat pel Virus. A més a més, des del departament de Salut s’hi ha proporcionat tests.
Protecció Civil ha entregat 900 mascaretes a la residència.

Des del dia 9 d’abril, la residència anuncia que ha establert un control de temperatura a tots els residents (de 4 cops al dia) i a més tenen la visita individual d’una infermera de Salut.
El mateix dia, la Generalitat, via decret (que trobareu aquí) anuncia que les residències passen a ser competència del Departament de Salut (fins ara en mans del Departament d’Afers Socials), per tant a Cabrils, des del Comitè d’Emergència, Salut passa a controlar els possibles tests, la gestió de Recursos Humans i EPI’s i la gestió de protocols d’atenció a la residència.

A partir del dia 14, i després d’elaborar una memòria justificativa (que trobareu clicant aquí) la Policia Local visitarà totes aquelles persones que consten al padró, majors de 65 anys, que viuen soles i que no formen part del col·lectiu de vulnerables, controlat ja des de serveis socials.

El dia 23 d’abril, Sant Jordi, la Policia Local i la regidora de Sanitat lliuren una rosa a totes les 167 persones majors de 65 anys del municipi, que estan passant aquest confinament en els seus domicilis i que no tenen companyia. A part de la rosa, se’ls hi fa a mans una targeta amb els telèfons de Policia Local, Serveis Socials i Regidora de Sanitat.

El dia 30 d’abril, es fa la trucada de rigor, i la desinfecció d’entorn i entrada de la Residència Bellaire, tot continua correcte i continuen sense presentar cap positiu. Des del consistori es comença a treballar per presentar el tema sortides, passejades i esport individual, que es permetran a partir de dissabte 2 de maig.

CULTURA I FESTES

El dia 29 d’abril, fem el llançament a les xarxes socials de la Festa Major de Santa Creu virtual. La Regidoria de Festes no ha volgut que la celebració d’enguany passi com si res i ha treballat molt per poder oferir una programació pensada perquè els veïns i veïnes puguin celebrar i seguir la Festa Major des de casa sense perdre l’esperit festiu.

El diumenge 3 de maig, coincidint amb la Diada de Santa Creu, a través del canal de Youtube de l’Ajuntament s’emet contingut exclusiu de Festa Major: espectacles, circ, màgia, teatre i concerts per a tots els gustos i edats.

El 28 de maig arriba un document protocol·lari amb totes les indicacions per festivals d’estiu i festes majors.

VIA PÚBLICA

Dissabte 14 de març la Brigada Municipal comença a desinfectar les diferents zones més sensibles i concorregudes del municipi.

A la vegada la Policia Local procedeix a tancar amb clau tots els parcs i zones lúdiques que disposen de tancament i a encintar amb cinta policial tota la resta d’espais similars.

Donat que a les 21 hores del mateix dia el Govern de l’Estat espanyol decreta l’estat d’alarma, a part d’obligar al tancament de tots els locals de restauració per ordre de la Generalitat, prenem noves mesures de prevenció, publicades en el següent BAN.

A partir del dia 15 d’abril, l’alcaldessa, Maite Viñals, es posa en contacte amb els alcaldes de Cabrera de Mar, Jordi Mir, i Vilassar de Mar, Damià del Clot, i s’acorda obrir la deixalleria 2 dies només, dimecres i divendres, per a professionals de la jardineria i de la construcció (decret de modificació del tancament de la deixalleria).

El 30 d’abril s’aixequen les suspensions dels contractes de l’empresa que estava fent feines d’arranjament d’asfalt a carrers del municipi i a la constructora de les obres de la Gleva (el dilluns 4 de maig es reprenen les obres).

El dia 8 de maig arriba el Decret de reobertura de la deixalleria. A partir de l’11 de maig es restableix el servei habitual de la deixalleria del Camí del Mig i la deixalleria mòbil amb noves mesures de prevenció.

El 25 de maig es comencen a preparar els espais esportius a l’aire lliure per a la seva obertura.

El dia 26 de maig es treballa en el cementiri per poder obrir-lo al públic a partir del cap de setmana del 30 de maig, amb concertació de cita prèvia.

SERVEIS MÍNIMS A L’AJUNTAMENT

El dia 13 de març, amb un nou decret (que trobareu clicant aquí) prenem mesures en la línia de protegir  al personal de l’ajuntament i decretar una organització de serveis mínims, restringint l’atenció presencial i les reunions de treball a la Casa de la Vila.

De la mateixa manera tots els tràmits s’hauran de fer telemàticament (cliqueu aquí).

Tancament de tots els sistemes energètics del CEM (escalfament de les aigües, refrigeració de determinades zones…) per aconseguir un estalvi econòmic important i, a la vegada, s’aprofita per fer tasques que se solen realitzar durant la parada tècnica del mes d’agost per intentar no haver de fer-ho llavors, donada la durada del tancament actual.

El dia 1 d’abril, davant la modificació (que trobareu clicant aquí) de la llei 7/1985, reguladora de Bases de Règim Local, per part del Govern de l’Estat espanyol, on queda marcat que les sessions dels òrgans col·legiats de les administracions podran ser efectuades telemàticament, l’Ajuntament s’activa per tirar-ho endavant.
Una setmana després, s’opta per la plataforma Gestiona per tirar endavant aquestes sessions telemàtiques dels òrgans col·legiats (aquí trobareu el decret de licitació).

El dia 3 d’abril s’aprova un decret (que trobareu clicant aquí), després de negociar amb els representants sindicals i comitè d’empresa, mitjançant el qual tots aquells treballadors considerats no essencials i que per la seva funció o el seu lloc de treball, ni poden fer teletreball ni exercir les seves funcions, hauran de tornar aquestes hores d’alguna manera al municipi.

Donat que a partir del 14 d’abril s’aixeca parcialment el confinament i, s’aprova un decret (que trobareu clicant aquí) de noves tasques dels treballadors no essencials i, donat que les escoles no poden obrir, es reubiquen els conserges en altres equipaments municipals.

El dia 21 d’abril se signa un decret (que trobareu clicant aquí) per la contractació d’una treballadora social que reforci el sistema de serveis socials en aquests moments on la feina va en augment.

El dia 6 de maig s’aixeca la suspensió dels procediments de contractació pública pel RDL 17/2020, disposició vuitena.

El dia 7 de maig se celebra la primera comissió informativa telemàtica de la història de Cabrils amb la participació dels portaveus dels grups polítics.

El dia 12 de maig es firma el decret (que trobareu clicant aquí) d’aixecament de la suspensió de les sessions ordinàries d’òrgans col·legiats.

El dia 13 de maig, el consistori celebra el primer ple telemàtic de la història de Cabrils a través del canal de Youtube de l’Ajuntament.

A partir del 25 de maig, Serveis Socials retornen al seu horari habitual de 8 a 15h. (Durant els dos mesos de crisi intensa l’horari ha estat de 7 a 21:30h).

El 28 de maig, l’Ajuntament de Cabrils celebra el primer ple ordinari telemàtic després de l’aixecament de la suspensió de la celebració de sessions ordinàries d’òrgans col·legiats.

A partir de l’1 de juny s’aixeca la suspensió dels terminis administratius.

COMUNICACIÓ GRUPS MUNICIPALS

Per tal de facilitar la comunicació entre els diferents grups municipals i fer-los coneixedors de totes les actuacions que desenvolupa l’equip de govern diàriament durant l’estat d’alarma, se’ls hi fa arribar resums setmanals amb totes les accions (sanitàries, socials, econòmiques, educatives…) dutes a terme per lluitar contra la pandèmia de la COVID-19.

26 de març – Els portaveus dels grups municipals reben la informació que consta en aquesta pàgina corresponent a la setmana del 12 al 25 de març.

3 d’abril – Els portaveus dels grups municipals reben la informació que consta en aquesta pàgina corresponent a la setmana del 26 de març al 2 d’abril.

10 d’abril – Els portaveus dels grups municipals reben la informació que consta en aquesta pàgina corresponent a la setmana del 4 al 10 d’abril.

18 d’abril – Els portaveus dels grups municipals reben la informació que consta en aquesta pàgina corresponent a la setmana de l’11 al 17 d’abril.

25 d’abril – Els portaveus dels grups municipals reben la informació que consta en aquesta pàgina corresponent a la setmana del 18 al 25 d’abril.

1 de maig – Els portaveus dels grups municipals reben la informació que consta en aquesta pàgina corresponent a la setmana del 26 d’abril a l’1 de maig.

11 de maig – Els portaveus dels grups municipals reben la informació que consta en aquesta pàgina corresponent a la setmana de l’1 al 9 de maig.

17 de maig – Els portaveus dels grups municipals reben la informació que consta en aquesta pàgina corresponent a la setmana del 9 al 16 de maig.

24 de maig – Els portaveus dels grups municipals reben la informació que consta en aquesta pàgina corresponent a la setmana del 17 al 24 de maig.