L’Ajuntament engega una campanya de satisfacció ciutadana

L’Ajuntament engega una campanya de satisfacció ciutadana

Publicat el 6 de març de 2018

L’Ajuntament de Cabrils, a través de la Regidoria de Participació, Transparència i Regeneració Institucional, ha posat en marxa una campanya de satisfacció ciutadana perquè el veïnat pugui expressar el seu grau de satisfacció amb l’atenció rebuda en les oficines d’atenció al ciutadà dels diferents equipaments municipals: Ajuntament, Serveis Socials, centre cívic La Fàbrica, Policia Local i CEM.

Aquestes enquestes estaran a disposició dels veïns i veïnes de Cabrils a totes les oficines d’atenció al ciutadà dels diferents equipaments municipals a partir d’aquest dimarts 6 de març, i també es podran omplir online a través de l’apartat ‘Et preguntem’ del web municipal.

Els resultats d’aquesta enquesta serviran per conèixer el grau de satisfacció dels usuaris dels diferents serveis i identificar les millores que cal fer per a prestar un millor servei als veïns i veïnes del municipi.

2018-03-06T10:16:54+00:00