L’Ajuntament de Cabrils posa en marxa un servei de mediació ciutadana

Publicat el 22 de març de 2018

L’Ajuntament de Cabrils, amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha posat en marxa un servei itinerant gratuït i confidencial de mediació ciutadana adreçat a tots els veïns i veïnes del municipi que necessitin gestionar i resoldre un conflicte de convivència entre dues parts a partir de la intervenció pacífica i imparcial d’un mediador o mediadora.

Aquest Servei Itinerant de mediació Ciutadana (SIMC) està pensat per a tothom que tingui una desavinença amb el veïnat ja sigui per exemple per sorolls, brutícia, humitats o ús indegut d’espais comú; conflictes familiars (sempre que no es tracti de separacions ni divorcis o temes com la cura de parents amb dependència, herències o altres situacions similars); desavinences amb els companys i companyes d’escola, amb el  professorat o amb altres famílies del centre; o bé per trobar solucions en conflictes amb persones amb les quals compartim una plaça, un parc o altres espais públics.

Per sol·licitar el servei itinerant de mediació ciutadana cal demanar cita prèvia a l’àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament de Cabrils a través dels telèfons 93 750 75 80 o 93 750 94 98. Una vegada exposat el cas, un professional neutre i imparcial ajudarà les parts a cercar solucions al seu conflicte i trobar punts d’entesa i acord mitjançant el diàleg, la cooperació, el respecte i la construcció d’alternatives en comú.

Comparteix aquesta notícia a la teva xarxa social