Pla de salut Catalunya, millora el servei d'atenció

Benvolguts/benvolgudes,

Us comuniquem que, d’acord amb els objectius del Pla de salut de Catalunya, a partir del dia 17 de febrer de 2014 es millora el servei d’atenció continuada dels equips d’atenció primària de Cabrera de Mar, Cabrils, Premià de Dalt, Premià de Mar, Vilassar de Dalt i Vilassar de Mar.

A partir d’aquesta data, els ciutadans de les poblacions indicades, quan hagin de demanar atenció mèdica domiciliària urgent en l’horari de vespres, diumenges i festius, ja no caldrà que truquin al seu CAP de referència, en tindran prou trucant al telèfon 061 CatSalut Respon.

El telèfon 061 CatSalut Respon gestiona de forma integral els recursos assistencials en l’horari d’atenció continuada. Els professionals sanitaris que atenen aquest servei valoren la situació i, segons la gravetat del cas, activen el recurs més adient: servei d’emergències mèdiques (SEM), visita mèdica a domicili, desplaçament a l’hospital més proper, visita mèdica al CAP o bé consells de salut per resoldre la consulta.

L’horari de l’atenció continuada continuarà sent el mateix:

De dilluns a divendres: de 21 h a 8 h Dissabtes: de 17 h a 8 h Diumenges i festius: de 8 h a 8 h

COMPARTIR A
Share Button